Rolige timer på stranda og ved lagunen

Standard

Etter både tidlig morgener, og sene kvelder, var vi ganske slitne. Etter en lang frokost, med masse god frukt, toast, egg og en kanne te, gikk vi på stranda for å slappe av og bade! Egentlig bodde vi jo på stranda, men vi gikk hundre meter for å komme til den absolutt fineste plassen! Bølgene var (som vanlig her) veldig store, men det ble bading! DSC_0536 DSC_0542 På vei tilbake til hotellet stoppet vi ved lagunen, for en siste dukkert. Det var helt rolig der, og vi kunne ligge i lagunevannet, og kikke bort på havet! Så fint! DSC_0533 DSC_0512 Etter nok en runde med spagetti, var det tid for å finne bussen til Tissamaharama! Tangalle var så stille, ubeskrivelig fint og en god plass å ta det rolig på, så det var ganske trist å reise derfra etter kun to dager og en natt, men sånn er nå en gang backpackerlivet. DSC_0568

About Ingrid

Jeg heter Ingrid, og her vil jeg skrive om det jeg opplever i verden. Er ikke alltid så lett å holde alle oppdatert om hvor jeg reiser, og hva jeg gjør der, så derfor; kjære mamma, pappa, venner, besteforeldre og øvrige familie, bekjente og ukjente - Her kan dere følge meg!

Legg igjen en kommentar