«Rose Garden Restaurant» i Ella

Standard

Vi var ute på gåtur, utforsket omgivelsene, og ble sultne. Og der rett frem for oss, fant vi tidenes koseligste restaurant! Utsikten var fantastisk, og tomatsuppa smakte veldig godt! Allikevel var det blomsterhagen og alle dyrene som gjorde dette til litt av en opplevelse.  DSC_0644 DSC_0665 Kattungene var bare noen uker gamle, og hadde verdens mest lodne pels. Vi ble der hele ettermiddagen, og ble gode venner med eieren av stedet og ungene hans. Vi hadde det veldig hyggelig, drakk hjemmelaget fersken-te og lærte masse om ulike fuglearter fra Asia.DSC_0646 DSC_0628 DSC_0677 Godt med litt rolige stunder også, for vi har litt for ofte altfor mye på planen, og da blir det ikke så mye tid til å bare sitte ned (med kattunger på fanget!). Vi ble på besøk helt til det ble mørkt og regnet kom, da tok vi tuk-tuk tilbake til gjestehuset vårt. Enda en fin dag, med veldig hyggelige mennesker på Sri Lanka! DSC_0642  DSC_0680

About Ingrid

Jeg heter Ingrid, og her vil jeg skrive om det jeg opplever i verden. Er ikke alltid så lett å holde alle oppdatert om hvor jeg reiser, og hva jeg gjør der, så derfor; kjære mamma, pappa, venner, besteforeldre og øvrige familie, bekjente og ukjente - Her kan dere følge meg!

Legg igjen en kommentar